piątek, 26 lipca 2013

WYNIKI ZADANIA PIĄTEGO- "Reklama..."



Po emocjonujących zadaniach nadszedł czas na wyniki zadania piątego. W tym zadaniu nasze modelki były modelkami komercyjnymi i musiały wziąć udział w reklamie wybranego przez siebie zapachu ze sklepu Nelly Perfumes (którego nie musiały koniecznie kupować). Według jurorów jednogłośnie w tym zadaniu najlepiej poradziła sobie fioletowaszafa, która zachwyciła nas swą kreatywnością Serdecznie gratulujemy. Twoją nagrodą są szpilki Purple Buckled Heels z Mortal Kiss. Po nagrodę zgłoś się do SweetSertet91.

PRACA- KLIK

CLEVERSELL: Twoja praca zdecydowanie była najbardziej kreatywna i twórcza, co urzekło równie zdecydowane jury. Genialny pomysł bazujący na motywie marionetki był strzałem w dziesiątkę, reklama z pewnością przyciąga uwagę. Brawa, dziś byłaś najlepsza!
KEJT05: Bardzo spodobała mi się Twoja reklama, ma dokładnie to, czego potrzeba : chwytliwy tekst i ciekawy wygląd. Kolorystyka jest idealna do reklamowanego produktu. Wykazałaś się również kreatywnością "zniewalając" swoją doll. Gratulacje !
MELOLITKA: Świetny pomysł na przedstawienie uwodzicielskiego zapachu. Gratuluję pomysłu. Sam bym z pewnością nie wpadł na pomysł przedstawienia dollki jako marionetki.
SWEETSECRET91: Droga fioletowaszafo, brak mi słów na opisanie Twojej pracy. Magia, magia i jeszcze raz magia! Niesamowity pomysł miałaś z przedstawieniem tych perfum w postaci pacynek na linach. Całość komponuje się perfekcyjnie! Przede wszystkim przyciągnęło mnie również to, że nie jest za słodko a wręcz jest w tym odrobina adrenaliny - to lubię. Bomba!
DESIGNERJUST: Twoja praca zachwyciła mnie już na wstępie, od razu wiedziałam, że jest najlepsza. Pomysłowa, kreatywna, a zarazem bardzo elegancka i wyważona prezentacja. Widać że poświęciłaś temu dużo czasu i to mnie bardzo cieszy. Nie ma to jak prace, w które się wkłada trochę serca i talentu. Pozdrawiam i życzę powodzenia w kolejnych zadaniach.

Przypominamy także prace innych uczestniczek- KLIK

Uczestniczką która odpadła w tym tygodniu jest Cold_Iceberg: chcielibyśmy ci serdecznie pogratulować tego, że zaszłaś tak daleko. Masz bardzo ciekawą dollkę, twoje prace również bazują na bardzo dobrych pomysłach, jednak w tym zadaniu niestety trochę ci zabrakło to wygranej. Powodzenia.

Przypominamy jak Cold_Iceberg. radziła sobie w naszym programie : 



Do dalszej zabawy zapraszamy 4 uczestniczki:
1. Kladiaaa
2.fioletowaszafa
3. Kawa007
4. .oOJasiaOo.   

Następne zadanie pojawi się jeszcze dziś na blogu. Modelki: przygotujcie się na więcej wrażeń i emocji bo jest o co walczyć...

2 komentarze:

  1. Jej, dziękuje za wyrażenie mnie w tym zadaniu, jest mi niezmiernie miło :D

    No i gratuluje wszystkim pozostałym :D

    I nie mogę się już doczekać kolejnych zadań.
    Fioletowaszafa

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyny spisały się na medal, co do perfum (szczerze) mam zamiar jedną kupić.


    FinalCarly

    OdpowiedzUsuń