środa, 3 lipca 2013

Zadanie 3- inspiracja fotografią



Jedziesz do Paryża. Zostałaś zaproszona na przyjęcie u Karla Lagerfelda. Masz kreację, buty, dodatki ale zapomniałaś o makijażu, który przykuje spojrzenia innych ikon mody będących na przyjęciu. Jako początkująca modelka musisz zwrócić na siebie uwagę nie tylko figurą i świetnymi stylizacjami ale także twarzą. Twój fotograf poleca ci, byś wykonała makijaż inspirowany jego zdjęciami oraz obrazami słynnego artysty. To na pewno pozwoli ci zaistnieć na przyjęciu.
Czas rozpocząć tydzień inspiracji. Przed wami kolejne zadanie. Tym razem jednak musicie skupić się na swojej twarzy bo to ona będzie brana pod uwagę. Wybierzcie jedną fotografię lub obraz, który znajduje się poniżej i inspirując się nim wykonajcie efektowny i kreatywny makijaż! Możecie też ozdabiać swoją twarz przeróżnymi dodatkami na przykład tatuażami, biżuterią, kosmykami włosów, elementami ubrań, rzeczami z suite shopu, jeśli to potrzebne możecie użyć części garderoby takiej jak kapelusz, szal, apaszka. Dobierzcie także odpowiednią fryzurę. Wykażcie się i zaskoczcie jury! Macie być twórcze, kreatywne, jeśli chcecie to abstrakcyjne, surrealistyczne, awangardowe. Czas, start! Zwyciężczyni tego zadania otrzyma nagrodę!
Oto wasze prace, którymi macie się inspirować, w zgłoszeniu napiszcie jaką inspirację wybraliście i dlaczego.















Gotowe prace linkujecie i wstawiacie w komentarzu pod tym postem. Nie zapomnij by w zgłoszeniu napisać jaką inspirację wybrałaś i dlaczego. Macie czas do 10 lipca do godziny 20:00. Wyniki pojawią się następnego dnia o godzinie 10:00

23 komentarze:

  1. Fantastyczne zadanie :) Powodzenia dziewczyny ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie można wybrać własnych inspiracji... Ale postaram się coś wymyślić.

    OdpowiedzUsuń
  3. http://2.bp.blogspot.com/-92dIfu-e02A/UdQa9jBtGnI/AAAAAAAABwY/47iAAUuuAiQ/s1600/gruzwwodzie.png

    Najbardziej zaciekawił mnie obrazek z gruzem w wodzie. Mdła kolorystyka przełamana żółtą poświatą. Postarałam się, by w moim makijażu wyglądało to podobnie. Chciałam, żeby to makijaż oczu grał tu pierwsze skrzypce, dlatego reszta kompozycji jest mniej wymyślna, ale myślę, że dopasowana. Kryształki pod oczami miały odgrywać rolę płynących odłamków betonu. :>


    Kawa007

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainspirowały mnie dwa zdjęcia -pierwsze i zdjęcie z mewą. Skojarzyło mi się z samotnością. Postanowiłam połączyć przesłania tych obydwu zdjęć. I wyszło mi o:

    http://oi40.tinypic.com/ajql8x.jpg

    nadia_inez

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kruk, nie mewa...

      Usuń
    2. Dla mnie większej różnicy nie robi. To inspiracje. Moje odczucia. Ale dziękuję za poprawkę.

      Usuń
  5. Zainspirowało mnie zdjęcie nr 4. Nie wiem dlaczego, ale kiedy na nie spojrzałam stwierdziłam, ze brakuje tam jeszcze siedzącego sobie z boku kota. Dlatego też wystylizowałam moją doll na kota, który mógłby tam sobie siedzieć.
    http://oi44.tinypic.com/1z64ls9.jpg

    Cold_Iceberg.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie zainspirowało zdjęcie numer 7. Jest w przepięknych barwach, które w makijażu wyglądają czarująco!

    http://images.tinypic.pl/i/00411/knhxgz02y7yt.png

    ~ DominikaDomcia

    OdpowiedzUsuń
  8. Moją inspiracją stało się zdjęcie fragmentu kamienicy z zielonymi drzwiami i ramami okiennymi. Od razu, gdy je zobaczyłam, postanowiłam na twarzy swojej medoll oddać kolorystykę i klimat tego miejsca. Dlatego też w makijażu dominują odcienie szarości i butelkowej zieleni. Zadbałam też o to, by mimo lekkiej niechlujności którą można wyczuć w makijażu, można było dostrzec także pewnego rodzaju awangardę. Ten efekt uzyskałam dzięki niecodziennemu podkreśleniu brwi, a także oryginalnemu zaznaczeniu linii oczu, do czego zainspirowały mnie pokazy high fashion.

    http://i.imgur.com/wrM6366.jpg

    OdpowiedzUsuń
  9. Moją inspiracją było siódme zdjęcie. Jestem osoba, która na zachód słońca może patrzeć godzinami. Piękna ujęcie zdjęcia i harmonia barw były moją inspiracją. Od "czerni po róż" tak nazwałam swoją prace. Zachód słońca czyli pomarańcz, róż, fiolet i granat, a dla zrównoważenia zieleń trawnika i czerń drzew. Kiedy słońce zachodzi za horyzont wszystko pięknie się mieni. Starałam się makijażem oddać wszystkie elementy, zielona kreska imitująca zieleń trawy, na powiece odcienie zachodzącego słońca, brokatowa połowiczna kreska czyli mieniąca się poświata no i wreszcie drzewa- mocno wytuszowane rzęsy.

    http://tinypic.com/r/ioog1l/5

    Pozdrawiam, powodzenia fioletowaszafa :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Moją inspiracją jest zdjęcie z wroną, fotografia jest po prostu sliczna dlatego właśnie ją wybrałam. Praca którą stworzyłam na pewno rzuca się w oczy aczkolwiek na pewno nie jest najlepsza. Wydaje mi się, że praca mówi sama za siebie.

    http://i.imgur.com/yK4wtq4.png

    .oOJasiaOo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Moją inspiracją jest to zdjęcie:
    http://4.bp.blogspot.com/-hc7dLJnb6Bw/UdPvT9VPiqI/AAAAAAAAAn4/2uMf1OYBsuo/s400/9-IMGP8554.jpg
    Od razu przyszedł mi na myśl punkowy styl londynu czy berlińskie ulice sprzed kilkudziesięciu lat. Bohaterka mieszka za tymi dzrzwami opuszczonego sklepu wraz z grupką jej zbuntowanych przyjaciół. Wieczorami gra w kapeli a pieniądze zarobione w ten sposób przeznacza na jedzenie i tatuaże. Tania szminka i niedbale nałożony cień do powiek to jej znak rozpoznawczy. Jest ostra i nie boi się mówić tego, co chce.
    http://oi43.tinypic.com/255jko3.jpg

    Kladiaaa

    OdpowiedzUsuń
  12. Moją inspiracją stało się to zdjęcie:
    http://1.bp.blogspot.com/-AhQblqhi7D8/UdPvWeyPRfI/AAAAAAAAAok/3fuPUgkAPrM/s400/surrealist-art-illustrations-07.jpg

    Wyobraziłam sobie moją doll jako bladą kobietę z soczysto czerwonymi ustami. Kości policzkowe podkreślone na różowo. Powracając do zdjęcia. Postać na niej umieszczona przypomina mi porcelanową dziewczyną i taką też chciałam się stać. Wyszło jak wyszło. Niestety z moim rozmazujący grafikę paincie nie jest taki sam efekt. W razie czego zapraszam do mojego salonu piękności ponieważ specjalnie nie zmieniłam makijażu. A oto moja praca.
    http://oi39.tinypic.com/2n0kbxw.jpg

    Pozdrawiam whatmagda (;

    OdpowiedzUsuń