sobota, 8 czerwca 2013

Oficjalny zwiastun

Zapraszam do obejrzenia oficjalnego zwiastuna polskiej edycji Stardoll Top Model 2013. Aby podgrzać trochę atmosferę dodam, że w zwiastunie znajdują się niektóre uczestniczki (nie wszystkie) które przeszły etap castingowy, są też te, które dalej mają szansę zostać Top Model Stardoll 2013 i wygrać bajeczne nagrody, są też te, które niekoniecznie mogą znaleźć się w 20 wybranych.
Przypominam, że możecie się zgłaszać na castingi w poście poniżej do 9 czerwca do godziny 23:59. Wyniki zostaną podane 11 czerwca. 


34 komentarze:

  1. Oj, coś czuję, że mogę się nie dostać do finałowej trzynastki :D

    Gratuluję tym, ci którzy przeszli dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwiasun naprawde świetny ! ;3 Ale szkoda ze sie nie distałem, bo cos tak czuję :D

      Uplooad

      Usuń
  2. WOW, zwiastun powala na kolana! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Zauważyłem moje stylizacje w zwiastuje. Co do zapowiedzi to naprawdę pomysłowa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nihihihihihi. ^^
    A zwiastun jest świetny, bardzo mi się podoba. JA CHCĘ JUŻ 11 CZERWCA!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zwiastun ciekawy, ale mamy nadzieję, że kogoś jeszcze przyjmiecie, bo dopiero się zgłosiłyśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny zwiastun ale niestety sie nie dostałam ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zwiastunie są tylko NIEKTÓRE uczestniczki które się dostały a nie wszystkie :)

      Usuń
    2. Nie jestem sam z taka myślą :DD też raczej nie przeszedłem, choc ty raczej tak pomyśl jaka ty masz doll a jaka ja ? :DD

      Uplooad

      Usuń
  7. Mam nadzieję, że jeszcze się zmieszczę do owej dwudziestki. ;p
    A zwiastun niezły!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, super! Dopatrzyłam tam swoją twarzyczkę ;}- czy to oznacza, że przechodzę dalej ??
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny zwiastun *-* Siebie tutaj nie zauważyłam, ale mam nadzieję że jeszcze jest szansa. Chociaż wśród tych wszystkich ss i royalty nie mam na co liczyć. Ale gratuluję tym co się dostali. Bo należy im się ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny zwiastun ;) Cóż siebie nie widzę , ale może się uda ;)



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  11. Juz sie nie moge doczekać :)
    Siebie w zwiastunie chyba nie zauważyłam ale nadzieja ciagle jest:)

    Pozdrawiam, Sylwia:*
    kasiczek

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zwiastun *.*
    Siebie nie zobaczyłam bo dopiero dzisiaj wyślę swoje zgłoszenie :>
    antonowka111

    OdpowiedzUsuń
  13. AAAA szalejeeee <3 Cudny zwiastun . Nie mogę się doczekać !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zwiastun świetny! Aaaa! Pojawiłam się. :D Nie mogę się doczekać... :)
    Muszę obczaic tą piosenkę. ;P
    .oOJasiaOo.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie ma mnie, ale liczę na tą szansę <3
    Fruzia331

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciężko było ogarnąć czy byłam w tym zwiastunie, choć raczej nie. Poza tym świetna robota. Teraz się modlić aby przejść dalej :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Coz, mnie tam nie ma ale nie traćmy nadziei.

    OdpowiedzUsuń
  18. Yaaay, jest moja mordka- 0.23 <33 Świetny zwiastun, nie mogę się doczekać :DD

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba jeszcze się zgłoszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zwiastun powala na kolana :) I wydaje mi się że widnieje tam moja mordka - 0:25 - co nie znaczy że się dostanę :) Ale mam szczerą nadzieję że się dostanę :))

    OdpowiedzUsuń
  21. UUU czy ja widzialam xylogelene ... ONA MUSI SIE DOSTAC ! Bedzie moja faworytka !

    OdpowiedzUsuń
  22. Hahaha, a ja zapomniałem sie zgłosić. ^^ Super zwiastun. :3

    OdpowiedzUsuń
  23. Jezu boskie ♥ Wysłałam zgłoszenie 9/06 więc nie ma możliwości żebym była ale nie tracę nadziei.
    Fajnie było jakbyście każdy odcinek tak zapowiadali, coś jak prawdziwe Top Model ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Jejciu, nie sądziłam, że się zakwalifikuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń