środa, 26 czerwca 2013

Zadanie 2- działaj w grupie a...

Nadszedł czas na drugie zadanie w naszym Top Model. Jesteście gotowe? Zaczynamy drugą rundę waszych zmagań w Top Model Stardoll 2013.
Jesteś indywidualistką? Osobą niezależną, autonomiczną? Być może to bardzo dobrze, ale w dzisiejszym zadaniu sprawdzimy waszą umiejętność współpracy z innymi uczestniczkami. Nie będzie to jednak wymagało bardzo dużego zaangażowania. Po prostu będziecie działać na korzyść własnej grupy. Teraz pracujesz nie tylko na własne konto, ale także na konto twojej grupy.
Na czym polega to zadanie? Otóż podzieliliśmy was na 4 grupy w sposób losowy. Każda z 4 grup będzie miała oddzielny temat do zrealizowania. Temat starajcie się realizować w sposób twórczy, podejdźcie do niego w sposób kreatywny.
Temat może być zrealizowany poprzez:
a) stylizacje
b) scenerie
c) makijaż
Każda uczestniczka sama sobie wybiera w jaki sposób chce zrealizować temat, czy chce zrobić stylizację, czy scenerię itp. Każda uczestniczka wykonuje samodzielnie dany temat poprzez stylizację, scenerię itp. ale wynik idzie na konto grupy.

GRUPA I - temat: MAGIA JEST WSZĘDZIE CZYLI MITOLOGIA WEDŁUG WAS
1.HaniaEmily34
2.Whatmagda
3.Dominikadomcia

GRUPA II - temat: TO CO NIEMODNE I PASSE MOŻE BYĆ TREDNY
1.oO.Jasia.Oo
2.Alesha49
3.fioletowaszafa

GRUPA III - temat: AWANGARDA, CZYLI WYKREUJ WŁASNY ŚWIAT
1.Cold_Iceberg
2.Nadia-inez
3.Kawa007

GRUPA IV - temat: ZNISZCZ STEREOTYP CZYLI NIE WSZYSTKO JEST TAKIM JAKIM SIĘ WYDAJE
1.Klaadia
2.Dusiolla
3.Domi99993
Gotowe prace linkujecie i wstawiacie w komentarzach pod tym postem. Macie czas do 2 lipca do godziny 20:00. Wyniki pojawią się w środę o godzinie 10:00. Najlepsza grupa otrzyma nagrodę. 

24 komentarze:

  1. Mam chwilę, więc od razu tworzę. Coś skleiłam, nie wiem czy do końca o to chodziło, ale mam nadzieję, że jest dobrze.

    Grupa 3, Cold_Iceberg. - awangarda:
    makijaż + fryzura =
    http://oi41.tinypic.com/2qvvbif.jpg

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne i bardzo kreatywne zadanie. Postaram się jak najszybciej coś zrobić dla grupy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Luxe = kicz? Niekoniecznie ;)
    http://scr.hu/0y05/mtx0x

    Dusiolla, GRUPA IV

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Okej, skończyłam.

    Awangarda w mojej wizji przedstawiona na scenerii.

    http://2.bp.blogspot.com/-NcQ_TZXJ6pw/Ucx4FGy1f6I/AAAAAAAABuE/F2kCNVZfK5A/s1600/awangarda.png

    Kawa007

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się nie mogę doczekać pracy Klaadia.

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja tu z taką prośbą-pomysłem wyjadę :D Po pierwsze naprawdę wygodnie byłoby gdyby przy podawaniu wyników nicki uczestniczek zalinkować linkami do prac ;) Naprawdę to dużo ułatwi. A po drugie to taka propozycja - może zamaist przypadkowej kolejności to wybierajcie od najgorszej do najlepszej pracy ;) Tak żeby nawet jeśli już nie wklejacie oceny przedstawić nam jak zadecydowaliście :3 Amen.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako jedna z uczestniczek - podpisuję się pod tym ;)

      Usuń
    2. Weźmiemy to pod uwagę. Dziękuję za pomysł :)

      Usuń
    3. To nie jest możliwe chociażby dlatego, że nasze głosy się pokrywają i większość uczestniczek ma/może mieć taką samą ich liczbę, więc reasumując jeżeli x,y,q mają po 4 głosy to bez sensu jest spekulować jeszcze głębiej, która praca po mimo wyniku (równego) jest lepsza bo jurorki mają gusta różnie ułożone. ;>

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fioletowaszafa: grupa II czyli "TO CO NIEMODNE I PASSE MOŻE BYĆ TREDNY"

    Dla wielu tak zwane spodnie "dzwony" modne w latach 70 i 80 są już od dawna nie modne, jednak dla modowego wyjadacza ze wszystkiego da się stworzyć niepowtarzalną i modną stylizacje :D

    http://tinypic.com/r/10e4itg/5

    I jak zawsze życzę powodzenia innym :D

    OdpowiedzUsuń
  11. CleverSell a jeśli ktoś z twojej drużyny zrobił stylizację, to my musimy wybrać makijaż lub scenerię czy też możemy wybrać stylizację ?

    OdpowiedzUsuń
  12. .oOJasiaOo. : grupa II czyli "TO CO NIEMODNE I PASSE MOŻE BYĆ TREDNY"

    Passe - już niemodne.
    Na początku temat wydawał mi się bardzo trudny, ale po dłuższym zastanowieniu stwierdziłam, że to wręcz banalne. (bez urazy)
    No, więc postawiłam na lata 20 - szykowne, eleganckie - modne!

    http://i.imgur.com/qUWDT9H.png

    Ogólnie fajne zadanie.
    A i jeszcze - proszę piszcie mój nick poprawnie.
    .oOJasiaOo.

    OdpowiedzUsuń
  13. http://oi42.tinypic.com/2bxh1c.jpg

    Poszło mi chyba dosyć nie źle. xD

    nadia_inez

    PS: ja też proszę aby mój nick pisano poprawnie. :)
    Pozdrawiam cieplutko ;3

    OdpowiedzUsuń
  14. Grupa 1 - Mitologia według Was
    Napisaliście, że chcecie zobaczyć jak współpracujemy, dlatego zgłaszam cała naszą grupę razem.
    Do pomysłu na nasze stylizacje zainspirowała mnie seria książek o Percym Jacksonie Ricka Riordana. Opowiadają one o przygodach pewnego herosa... w czasach współczesnych. Wymyśliliśmy, że nasze dol staną się współczesnymi dziećmi Wielkiej Trójki, czyli Zeusa, Posejdona i Hadesa. Kamil, czyli dominikadomcia, wcielił się w dziecko Zeusa. Stylizacja klasyczna, biała, ze złotymi dodatkami. Jego praca:
    http://pics.tinypic.pl/i/00409/qmali54rcph0.png
    Ja, czyli HaniaEmily34, wcieliłam się w córkę Posejdona. Morze musi być wolne i dzikie, nie lubi więzów takich jak kołnierzyki czy biżuteria. Niebieski jest kolorem morza, a kostium kąpielowy po prostu musiał się tu znaleźć.
    http://imageshack.us/a/img21/9333/611j.png
    Magda, czyli whatmagda, dostała zadanie wcielenia się w dziecko Hadesa, pana Hadesu i ciemności. Stylizacja jest dzika i w ciemnych barwach. Oto jej praca:
    http://tinypic.com/view.php?pic=2njdqfb&s=5

    Tak więc to zgłoszenie grupy pierwszej, zaszaleliśmy trochę i nagięliśmy zasady, ale mam nadzieję, że spodoba Wamsię nasza wariacja na temat mitologii. :)
    Pozdrawiamy: dominikadomcia, HaniaEmily34 i whatmagda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rick Riordan - swietny pisarz, rozumiem, ze ktos z grupy czytal sage?
      Ognisty tron takze?


      Pomysl fajny, stylki ladne, ale mogly byc bardziej 'eleganckie i starozytne', czyli np. suknie z gorsetem, bo jednak herosi zawsze sie specyficznie ubierali ;)

      Usuń
    2. To ja czytałam jego serie i narzuciłam reszcie mój pomysł. Nie czytałam jeszcze Ognistego tronu, ale przymierzam się. W dodatku nie mogę się doczekać "The son of sobek", w którym Persiak spotka sie z Karterem. I najlepsze, że będzie w "Domu Hadesa" ^-^

      Może trochę, ale to nasza wariacja, każdy postanowił wykonać swoja część jak chciał. ;D

      Usuń
  15. GRUPA II - TO CO NIEMODNE I PASSE MOŻE BYĆ TRENDY !

    Mówiąc szczerze miałam lekki problem z wykonaniem tego zadania, reszta dziewczyn zaprezentowała naprawdę ciekawe pomysły na dany temat jedynie ja bez weny. Długo szperałam co faktycznie w tym sezonie jest nie modne i wyniuchałam - męskie marynarki. Rzekomo wyglądamy w nich bardzo groteskowo, kontrowersyjnie oraz chowają nasze piękne kształty. Marynarki z działu płci przeciwnej co prawda są troszkę szerokie ale nie zgodzę się z powyższą opinią. Dla chcącego nic trudnego - jeśli chcemy to możemy zrobić coś naprawdę ciekawego.
    Sklep w starplazie Mr. ofiaruje nam aż nadto multum interesujących nas ciuchów. Wybrałam marynarkę podchodzącą pod kolor bordowy. Nie żałuję jej zakupu po mimo że nie łatwo zrobić z nią stylizację.

    http://i40.tinypic.com/1fthqo.png

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  16. GRUPA IV - temat: ZNISZCZ STEREOTYP CZYLI NIE WSZYSTKO JEST TAKIM JAKIM SIĘ WYDAJE

    Tak więc, kto powiedział, że tak zwant "plastik" nie może wyglądać stylowo i elegancko? Dziewczyna którą wyśmiejesz za platynę na głowie i mocną opaleniznę niekoniecznie jest głupia, nie oceniaj jej po wyglądzie.
    http://oi43.tinypic.com/2rgg6ro.jpg

    OdpowiedzUsuń
  17. GRUPA IV - temat: ZNISZCZ STEREOTYP CZYLI NIE WSZYSTKO JEST TAKIM JAKIM SIĘ WYDAJE
    http://zapodaj.net/d712134465b63.png.html

    Wiele osób uważa, że sportowa moda jest nudna, jednostajna i ceni się w niej jedynie względy praktyczne. W scenerii przedstawiającej takie sporty jak: pływanie, snowboard i bieganie, przedstawiłam interesujące outfity.
    domi99993

    OdpowiedzUsuń