wtorek, 25 czerwca 2013

Wyniki zadania pierwszego "Impreza u Donatelli, czyli..."



Pierwsze zadanie już za wami. Gościem specjalnym tego zadania był Łukasz, na stardoll znany jako croppy. To właśnie od niego zwyciężczyni tego zadania otrzyma nagrodę. Pojawiła się również sama Donatella Versace
Nie wygrałaś? Nie martw się, przed tobą jeszcze sporo kreatywnych i twórczych zadań, w których będziesz mogła się wykazać. Zaliczyłaś właśnie imprezę, poznałaś się z innymi uczestniczkami, poznałaś lepiej jurorów. Blask fleszy, najlepsze stylizacje, konwersacje… Jak wypadłaś na tle innych uczestniczek? Może wpadłaś w oko jury?
Dziękujemy wszystkim za przybycie na naszą blogową imprezę. Mamy nadzieję, że dobrze się bawiliście. Mieliście okazje lepiej poznać jury i inne uczestniczki. Podajemy oficjalne wyniki zadania pierwszego.

Według jurorów osobą, która wygrała to zadanie, jest Kawa007. Serdecznie gratulujemy. Mamy nadzieję, iż ta wygrana jeszcze bardziej zmotywuje cię do dalszej pracy i działania.
Praca Kawy007- KLIK

CLEVERSELL: Podczas przeglądania wszystkich prac właśnie twoja najbardziej utkwiła mi w pamięci. Widać, iż musiałaś bardzo się namęczyć nad wykonaniem tejże sukni, zadanie wypełnione w 100%. Jest bardzo efektownie, z przepychem. Kreacja zrobiona praktycznie od podstaw. Brawa!
KEJT05: Według mnie Twoja stylizacja jest najlepsza, ponieważ zachwyciła mnie starannością i dokładnością wykonania. Każdy mały szczegół jest idealnie dopasowany, a całość przypomina mi panią wiosnę. Jestem pewna, że bardzo się napracowałaś nad tą suknią.
MELOLITKA: Bardzo fajnie użyłaś tu pawich piór. Wiesz że są teraz na czasie. Bardzo dobrze także wkomponowała się tu kopertówka. Cały wygląd jest olśniewający
SWEETSECRET91: Droga Kawo007 - Twoja stylizacja zachwyciła mnie przede wszystkim starannością wykonania. Całość jest perfekcyjnie skomponowana. Nie jestem największą fanką pawich piór, ale w Twoja suknia zdecydowanie powala na kolana. Osobiście chciałabym pogratulować Ci wyobraźni.
DESIGNERJUST: (z powodów technicznych DesignerJust  nie mogła przekazać nam swojej opinii, gdy będzie to tylko możliwe post zostanie zaktualizowany)
CROPPY: Kawa007 zaskoczyła mnie swoją kreatywnością, mimo mdłego zielonego koloru w całości suknia zachwyca i sprawia że nie chce się odrywać od niej wzroku. Wygląda jak suknia księżniczki z kultowej bajki . Wielki plus kieruje w jej stronę za pomysł, kreatywność i wysiłek jaki w to włożyła. Zasługuje na uznanie.

Do dalszej zabawy zapraszamy 12 uczestniczek:
1.HaniaEmily34
2.Alesha49
 3.Cold_Iceberg
4.Klaadia
5.Nadia
6.fioletowaszafa
7.Dusiolla
8.Whatmagda
9. Kawa007
10.oO.Jasia.Oo
11.Dominikadomcia
12.Domi99993

Uczestniczą która odpadła jest Kesha077, niestety nie oddała swojej pracy w terminie z przyczyn technicznych. Jest nam bardzo przykro z tego powodu. Praca jej jest jednak bardzo ciekawa, oryginalna, twórcza i elegancka. Pragniemy Ci pogratulować twej kreatywności i wyczucia stylu jednakże zasady zasadami, nie możemy ich naginać, byłoby to nie fair wobec innych uczestników. Życzymy ci dalszych sukcesów w świecie stardoll.
Następne zadanie pojawi się już jutro o godzinie 10:00

12 komentarzy:

  1. B. dziękuję, ale ta moja mordka bez makijażu przeraża XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ci Kawa007 - naprawdę zasługiwałaś.
    Dziękuje bardzo że przeszłam do 12 :)

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokazalibyście prace a nie - szukać trzeba -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za lenistwo nie płacą :D

      Usuń
    2. Ale naprtawdę wygodniej byłoby zalinkować nicki uczestniczek ;) Poprawiłoby to wydajność ;)

      Usuń
  4. Aw, wiedziałam, że ta praca wygra!

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda że nie pokazujecie chociaz tej wygranej pracy, zeby kazdy mogl zobaczyc bez szperania w komentarzach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przecież pracę można zobaczyć w tym poście. Wystarczy tylko kliknąć.

      Usuń
  6. A gdzie reszta prac? Według mnie powinniście pokazywać i oceniać wszystkie prace a na końcu wybierać najlepsza, ale to tylko moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń