poniedziałek, 5 sierpnia 2013

"MASCULINE/ FEMININE" - POKAZ MODY

Nasz Fashion Week zaczynamy od pokazu zatytułowanego "Masculine/ Feminine", czyli męsko- damska elegancja. Fashion Week będzie miał nieco inną formułę, ponieważ zostaną na nim zaprezentowane stylizacje naszych modelek a nie nowe kolekcje czy projekty. Pod koniec tygodnia- w sobotę- odbędzie się ankieta w której wybierzecie modelkę z bloga, która najlepiej poradziła sobie podczas Fashion Weeku, oraz ankieta w której wybierzecie najlepszą modelkę z grona obserwatorów. Gotowi na pierwszy pokaz mody? Zaczynamy.
Muzyka do pokazu




.oOJasiaOo.


Kawa007


fioletowaszafa

Dziś na wybiegu swe stylizacje z serii "Masculine/ Feminine" zaprezentują Państwu także jurorzy Top Model Stardoll 2013. 

CleverSell

DesignerJust

Kejt05

MeLolitka

SweetSecret91

Kto według was poradził sobie dziś najlepiej? Jak zaprezentowali się jurorzy? Dzisiejszy pokaz należał do modelek czy może jurorów? Dzisiejszy pokaz dobiegł końca, nie zapominajcie, że dziś od godziny 16 rozpocznie się seria MK, co jest okazją do zdobycia sd.

4 komentarze:

  1. A ja zagłosowałam na jurorów. ;) Jak dla mnie udany pokaz. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prac jurorów jest znacząco więcej, przez nierozważność można postawić na nich głównie przez ilość :3 Jak dla mnie obydwie grupy poradziły sobie perfekcyjnie. Serce jednak rozważając wynik całościowy pozostaje po stronie modelek. Choć osobiście numerem jeden dla mnie jest CleverSell.

    Katrina.Snicket

    OdpowiedzUsuń