piątek, 16 sierpnia 2013

Wyniki zadania finałowego #1


Wszystkie trzy modelki wykazały się sporą dawką kreatywności, wszystkie trzy bardzo dobrze poradziły sobie z tym zadaniem. O to właśnie chodziło. Jednak zwyciężczynią tej oto konkurencji, według jurorów oraz gościa specjalnego-missmariksza, została Kawa007. Serdecznie gratulujemy wygranej konkurencji. Otrzymujesz nagrodę w postaci Spotted Bow Beret z Antidote. Po nagrodę zgłoś się do Kejt05.

Kawa007

CLEVERSELL: Pomimo tego że spóźniłaś się z oddaniem pracy 2 minuty, jury okazało się być wyrozumiałym, urzekłaś nas swoją pracą. Widać, iż całość jest dopracowana, pomysłowa oraz zabawna. Zgrabnie połączyłaś wszystkie te cechy co dało świetny efekt. Bez wątpienia jedna z twoich lepszych prac! Gratuluję!
KEJT05: Twoja praca idealnie przedstawia rodzinny klimat, a dzięki ramce można ją nawet powiesić w domu. Mamy i zbuntowaną nastolatkę i rudego chudzielca, a babcia wygląda mi na prawdziwą damę. Rodzice stanowią idealną parę (mimo troszkę babcinych włosów mamy :D). Zastanawia mnie tylko murzyn na zdjęciu. Czyżbyś powinna wkleić do zdjęcia także listonosza?
MELOLITKA: Kawo, świetna praca. Nie wiem czy sam nie chciałbym mieć takiej rodzinki. Sądzę, że byłaby ona genialna. Mieszanka wszystkich charakterów, me gusta.
SWEETSECRET91: Droga Kawo007, muszę powiedzieć, że patrząc na Twoją rodzinką na mojej twarzy pojawił się uśmiech. Jej członkowie wyglądają na sympatycznych, ale to pomysłowość urzekła mnie najbardziej. Naprawdę niezła mieszanka a babcia urocza.
DESIGNERJUST: Kawa gratuluję wygranej. Rywalizacja była bardzo wyrównana, ale coś mnie urzekło w Twojej pracy. Uzyskałaś bardzo fajny efekt przykuwający oko dzięki całej aranżacji scenerii. Świetnie poradziłaś sobie ze stylizacjami uwzględniając różnorodność charakterów każdego członka rodziny, na prawdę jestem pod wrażeniem. Finał już dobiega końca więc nasze oczekiwania rosną, a Ty im sprostałaś. Brawo. Powodzenia w następnym zadaniu
MISSMARIKSZA: Jako pierwszą pracę zobaczyłam rodzinkę Joasi. Pomyślałam "WOW", ależ fajny konkurs. Świetnie wystylizowane postacie , szczególnie spodobała mi się babcia. Potem zerknęłam na rodzinkę kawy. Pomyślałam: " niezła jest dziewczyna" i jej wirtualna rodzinka. Patrząc na rodzinkę kawy wyobrażam sobie jaka jest każda z przedstawionych postaci. Po prostu cała oprawa i charakteryzacja działają na moją wyobraźnię. Widzę trochę zbuntowaną młodzież, dziewczynę z kompleksami z powodu zeza, rodziców, którzy muszą jakoś opanować swoje dorastające i nie zawsze słuchające ich dzieci. Stawiam na pracę kawy.


Przypominamy także prace pozostałych uczestniczek:

.oOJasiaOo.






fioletowaszafa


Jak w każdej konkurencji, tak i w tej jedna z uczestniczek musi odpaść. Zdecydowaliśmy, że dziś odpadnie fioletowaszafa. Jury chciało ci serdecznie pogratulować kreatywności oraz wyczucia stylu. Większość twoich prac była bardzo dobra; zajmujesz III miejsce w naszym Top Model. Choć regulamin konkursu tego nie przewiduje, postanowiliśmy przyznać ci nagrodę pocieszenia, wyróżnienie w postaci 50sd. Zgłoś się po nie do SweetSecret91. Życzymy powodzenia, pozdrawiamy ciepło i czekaj na finał...


Modelki, drugie zadanie finałowe i dalsze szczegóły jeszcze dziś na blogu. Finał już w sobotę o 20:00.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz