wtorek, 20 sierpnia 2013

Wywiad z .oOJasiaOo.- zwyciężczynią pierwszej edycji Top Model Stardoll 2013.


Asia, na Stardoll gości od 31 grudnia 2009 roku. Sama przyznaje, iż jest osobą otwartą, przyjacielską, często bezmyślną. Tworzy nie tylko świetne stylizacje, jej pokoje w apartamencie są dopracowane i przemyślane. Swym oryginalnym wyglądem przyciąga uwagę wielu stardollowiczów. Jakie ma plany na przyszłość? Kto jest dla niej osobą godną podziwu? Zwyciężczyni Top Model Stardoll udzieliła nam wywiadu dotyczącego jej stardollowych poczynań jak i życia prywatnego.


CleverSell: No właśnie, zwyciężczyni Top Model... Asiu, co czułaś gdy dowiedziałaś się, że to ty zostałaś Top Modelką i zajęłaś pierwsze miejsce w naszym konkursie?
.oOJasiaOo.: Chwilowe wstrzymanie akcji serca, spokój i radość.
CleverSell: Czy przystępując do konkursu żywiłaś pewne obawy co do tego, czy sobie poradzisz?
.oOJasiaOo.: Oczywiście! Nie jestem osobą, która jest bardzo pewna siebie, więc tak.
CleverSell: Na szczęście świetnie sobie poradziłaś.Miałaś może moment w którym chciałaś się poddać, moment w którym zabrakło ci weny?
.oOJasiaOo.: Moment w którym nie miałam weny - to zdarzyło mi się kilka razy. Musiałam odłożyć to na jakiś czas i wrócić po kilku godzinach.
CleverSell: Rozumiem, każdemu czasami brak pomysłów. Twój styl zaciekawił jurorów; na Stardoll wydaje się być spójnym. Jednakże czasami bywasz elegancką, białą damą a czasami ostrą, rockową dziewczyną z tatuażami? Możemy wiedzieć z czego wynikają te różnice w twoim wizerunku?
.oOJasiaOo.: Wszystko zależy od dnia, godziny i nastroju. Czy jestem spokojna czy zdenerwowana. Na pewno wiele czynników na to wpływa. Ale nie umiem tego dokładnie określić.
CleverSell: Z czego czerpiesz inspiracje? Kto lub co jest nią dla ciebie?
.oOJasiaOo.: Czasem z gazet, czasem ze zdjęć. Ale zdarza mi się to rzadko. Staram się tworzyć stylizacje bazując jedynie na moim kaprysie lub przeczuciu.
CleverSell: Czy twój wygląd na Stardoll odzwierciedla twój styl ubierania się w realnym życiu?
.oOJasiaOo.: Rzeczywiście zdarza mi się mieć bardzo podobny styl. W tym momencie powróciłabym do pytania 4. i dodała iż potrafię mieć bardzo zmienny styl także w rzeczywistości. Jednego dnia potrafię ubrać się elegancko, a innego jak to niektórzy określają - jak got. Ale najbardziej preferuję elegancję.
CleverSell: Co było dla ciebie najważniejsze w konkursie? Zabawa czy chęć pokazania „na co mnie stać”?
.oOJasiaOo.: Zabawa przede wszystkim, ale chciałam także zobaczyć, dla siebie, czy jestem w stanie zrobić coś ponadprzeciętnego.
CleverSell: Niektórzy ludzie twierdzą, że jesteś tzw. „fejmem”. Jak się do tego ustosunkujesz?
.oOJasiaOo.: To jest dla mnie dosyć zabawna sprawa... Dopiero miesiąc temu dowiedziałam się, że tak ktoś o mnie mówi. Byłam zdziwiona. Nie uważam, żebym była jakoś bardzo rozpoznawalna.
CleverSell: A kto na Stardoll jest dla ciebie osobą godną podziwu?
.oOJasiaOo.: Na pewno tlen, ma najbardziej niesamowity styl, moim zdaniem, na Stardoll. Dodałabym także MisterSzymon, oraz AnnDoll88 pod względem apartamentu.
CleverSell: Starasz się przekazać coś reszcie poprzez twoje stylizacje, wizerunek?
.oOJasiaOo.: Nie myślałam nad tym jeszcze nigdy, szczerze mówiąc... wydaje mi się, że nie. Ale uważam iż każdy powinien dążyć do wykreowania własnego stylu.
CleverSell: W życiu prywatnym jesteś…
.oOJasiaOo.: Otwarta, przyjacielska, często bezmyślna.
CleverSell: Czym się interesujesz i z czym wiążesz swoją przyszłość?
.oOJasiaOo.: Interesuję się sztuką, kulturą Japonii i makijażem. Bardzo chciałabym zostać wizażystką. Dosyć poważnie myślę także o technice dentystycznej.
CleverSell: Ciekawie. Życzę ci spełnienia twoich marzeń i ambicji. Na koniec jeszcze pozwól że zadam ci kilka pytań z kwestionariusza Prousta. Co byłoby dla ciebie największym nieszczęściem?
.oOJasiaOo.: Utrata przyjaciół.
CleverSell:  Kim lub czym chciałabym być, gdybym nie był tym, kim jestem? 
.oOJasiaOo.: Mężczyzną!
CleverSell: Kiedy kłamię?
.oOJasiaOo.: Kiedy czuję się zagrożona.
CleverSell: Słowa, których nadużywasz?
.oOJasiaOo.: Przepraszam, dziękuję.
CleverSell: Czego nie cierpisz ponad wszystko?
.oOJasiaOo.: Dwulicowych osób.
CleverSell: Obecny stan twojego umysłu?
.oOJasiaOo.: Zmęczenie.
CleverSell: Błędy które najczęściej wybaczam?
.oOJasiaOo.: Wybaczę wszystko.
CleverSell: Asiu, dziękuję Ci serdecznie za udzielenie odpowiedzi na kilka pytań. Życzę powodzenia zarówno w życiu prywatnym, jak i stardollowym.
.oOJasiaOo.: Dziękuję!

Kilka stylizacji



5 komentarzy:

  1. Głosowałam na Asię ; * ! Robi świetne stylizacje, super wywiad ;** .

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie żałuję swojego głosu, wywiad fantastyczny :)

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wywiad :D
    Mam prośbę czy mogła byś wejść na mnie (nick: Kociekxox) i dać serduszko w księdze osiągnięć do scenerii?
    Byłabym wdzięczna :*
    http://foreveryoungheartandlove.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Top Model Stardoll jest dla mnie nowością, natomiast wywiad jest dość ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń